Wrocławski Tygodnik Katolicki

Nie bądź artystką, której byt opiera się na puszczaniu plotek i wywoływaniu skandali. Ludzie głuchną, ponieważ coraz głośniej puszczają sobie muzykę. Ty, silna wielkości! Robiłam wszystko, by być dobrą artystką, ponieważ ładna buzia nie czyni cię gwiazdą, czy to w muzyce czy w filmie! Wolałem, żeby ludzie uważali mnie za pijaka, zboczeńca, syjonistę, buddystę, katolika lub mormona niż za Arcybiskupa Anarchii. Jeżeli przeciwko budowie w Warszawie meczetu musi występować jakiś Wolniewicz, a nie arcybiskup stolicy, niedobrze to wróży. Nieważne, jak bardzo chciałem tych wszystkich rzeczy, na które potrzebowałem pieniędzy, zawsze istniał jakiś diabelski prąd spychający mnie w przeciwnym kierunku w stronę anarchii, nędzy i szaleństwa. I tak właśnie idę przez życie, nikt we mnie nie wierzy, a ja coś osiągam. Europa ukształtowana została z dwóch części, z których jedna stanowiła
spadek po antycznej kulturze świata śródziemnomorskiego, druga zaś cywilizacyjnie młodsza była dobudowywana stopniowo. Szkoły stały się dziś, niestety, takimi instytucjami, w których dzieci zdobywają jedynie taką ilość wiadomości, aby móc zostać nauczycielami. Ludzie często też truli się alkoholem metylowym? Człowiek często zapomina, skąd przybył. Matka może chcieć zaprezentować małą Marysię swoim gościom? Jeśli należysz do tych nieśmiałych i niedowartościowanych oraz wrażliwych, z jednej strony będzie Ci znacznie trudniej, z drugiej jednak, możesz te swoje cechy potraktować jako kartę przetargową? Trening wydolnościowy – jak najskuteczniej poprawić kondycję? Zasada oko za oko uczyniłaby wkrótce cały świat ślepym. Proponuję podejść do tego po najmniejszej linii oporu. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Osoby duchowne, je li wchodzą do Sejmu, żeby lobbować, niech sobie załatwią tyt

Leave a Reply

